Ruilen en retourneren
Retourneren
Mocht je niet tevreden zijn met het artikel dat je hebt besteld, dan mag je het altijd binnen 14 dagen (na ontvangst bestelling) retour sturen. Dit geldt voor alle artikelen, inclusief de artikelen uit de sale. Stuur het artikel retour samen met de pakbon naar onderstaand adres:
ALWEROSHOP
Delta 134
6825 MV Arnhem
Heb je geen pakbon? Geen probleem. Je mag in dat geval een kopie van de factuur bijvoegen of een papier met daarop jouw naam, adresgegevens en het bestelnummer. Op die manier weten wij dat het retourpakket van jou afkomstig is en kunnen we het op de juiste manier verwerken.
Zodra het pakket bij ons binnen en gecontroleerd is, zullen we het aankoopbedrag z.s.m. (binnen 14 dagen) terugstorten. Het retour sturen van artikelen is op kosten en risico van de klant; we adviseren het artikel te versturen als pakketpost met trackingnummer.
Je bent uiteraard vrij in het kiezen van een vervoerder; Op dit moment worden retouren van DHL vaak buiten onze openingstijden bij ons aangeboden ('s avonds of het weekend) waardoor deze soms zoek raken. We adviseren je daarom (wanneer je de keuze hebt) voorlopig te kiezen voor een andere vervoerder.
Graag ontvangen we het complete artikel in dezelfde staat retour als je het van ons hebt ontvangen: niet gebruikt, onbeschadigd, met maatlabel eraan en verpakt in de originele verpakking. Is het artikel gebruikt, beschadigd of incompleet, dan kunnen we helaas het aankoopbedrag niet retourneren.
Let op: Wanneer je een Alwero product via aan ander kanaal hebt gekocht (bijv. Bol.com) dan is het retourbeleid van dat kanaal leidend.
Ruilen
Mocht een artikel niet passen, dan kan je deze binnen 14 dagen ruilen door het artikel naar ons te retourneren en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Hoe je een artikel naar ons retour stuurt, lees je onder het kopje: retourneren.
Klachten
Heeft u een klacht? Stuur ons dan een mail, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.