Retourneren

Mocht je niet tevreden zijn met het artikel dat je hebt besteld, dan mag je het altijd binnen 14 dagen (na ontvangst bestelling) retour sturen. Dit geldt voor alle artikelen, inclusief de artikelen uit de sale. We bieden een gemakkelijke en voordelige retourservice aan via Returnless.

1. Start je retour door deze hier aan te melden: https://alweroshop.returnless.com
2. Kies de producten die je wilt retourneren met de daarbij behorende retourreden.
3. Kies een vervoerder (we hebben een verzendcontract met PostNL dus vandaar dat retourneren via hen het voordeligste is) en reken het retourlabel digitaal af. Hierna ontvang je het retourlabel in je e-mail.  
4. Verpak de producten in de originele verpakking en voeg de bijgeleverde pakbon toe. 
5. Breng het pakket naar het juiste afleverpunt en zorg dat het nieuwe label over het oude label wordt geplakt. 
6. Je ontvangt direct track & trace informatie.

Zodra het pakket bij ons binnen en gecontroleerd is, zullen we het aankoopbedrag z.s.m. (binnen 14 dagen) terugstorten.

Graag ontvangen we het complete artikel in dezelfde staat retour als je het van ons hebt ontvangen: niet gebruikt, onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking (met aanhangkaartje). Is het artikel gebruikt, beschadigd of incompleet, dan kunnen we helaas het aankoopbedrag niet retourneren.

Heb je een bestelling gedaan via een ander kanaal (bijvoorbeeld Bol.com) dien je het product via hen te retourneren.

Ruilen

Mocht een artikel niet passen, dan kan je deze binnen 14 dagen ruilen door het artikel naar ons te retourneren en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Hoe je een artikel naar ons retour stuurt, lees je onder het kopje: retourneren.

Klachten

Heeft u een klacht? Stuur ons dan een mail, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.